7 Haziran 2009 Pazar

KARIŞIK

Sagopa Kajmer msn nickleri - neşter, Paylaşım : gangster_231

Rapi şadettim kulaklara download edin, Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!

Bu yumruğun beynine saplanma ihtiyacı var, Kamufle et kendini RAP canavar!

Ey sagopa sen ki rap’in oğlusun, Duyur sesini pesimist fidanlara!

Kimisine yüzüm sıcak,kalbim soğuk donuk!

Entrika saldıraların kulaklarımı gıdıklasın, Kimin önce vurduğundan öte kimin sert olduğu önemli!

Rapi şadettim kulaklara download edin, Rapin evi çıtasını tepelere çaktım kontrol edin!

Zamanı kendi elinde tutmaya çalıştığın için, Ne yazıkki ellerini kırdım!

Bana iyi rol verin, Amacı var yapılan her eylemin!

Dünya malı uçan halı bin ve de düş, Bitecek ol emin kurduğun her düş!

Neyse ne baş koydum yoluma yürürüm yok hatam yok şakam!

Kalemin harfleri çizdiği vakittir, Mürekkebim olmasa duygularım göbek yapacak!

Sagopa yokuşu çıkıyor nefes nefese, Bayrak yarıda raks ediyor sahibine, Bu yokuş ki sonu köprüye varır, Köprüde ayı dayı yoktur, Cellat kazanır!


Şekilli msn nickleri, Paylaşan : arif

(¯`·._.·[ (Msn nİCkLeri) ]·._.·´¯)
(¯`·._.·[ (Buraya msn Ismi) ]·._.·´¯)
¨°o.O (Buraya msn Ismi) O.o°
×÷·.·´¯`·)» (Buraya msn Ismi) «(·´¯`·.·÷×
· ··^v´¯`×) (Buraya msn Ismi) (×´¯`v^·· ·
,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸-(_ (Buraya msn Ismi) _)-,.-~*’¨¯¨’*·~-.¸
- - –^[ (Buraya msn Ismi) ]^– - -
“·.·´¯`·.·” (Buraya msn Ismi) “·.·´¯`·.·”
`·.¸¸.·´´¯`··._.· (Buraya msn Ismi) `·.¸¸.·´´¯`··._.·
(¯`·._) (Buraya msn Ismi) (¯`·._)
¯¨’*·~-.¸¸,.-~*’ (Buraya msn Ismi) ¯¨’*·~-.¸¸,.-~*’
·´): (Buraya msn Ismi) 9(`·
.-~·*’ܨ¯`·¸ (Buraya msn Ismi) ¸·`¯¨Ü’*·~-.
¸.-·~¹°Æܨ (Buraya msn Ismi) ¨ÜÆ°¹~·-.¸
׺°Ü`°º× (Buraya msn Ismi) “._.·´¯)
··¤(`×[¤ (Buraya msn Ismi) ¤]×´)¤··
·´¯`·*» (Buraya msn Ismi) «*·´¯`·
]¦”¦[ (Buraya msn Ismi) ]¦”¦[
`·.,¸¸,.·´¯ (Buraya msn Ismi) ¯`·.,¸¸,.·´
devamı »


Msn için yeni sevgi sözleri - yeni aşk nickleri

zihniмn ichndє dolaşıvєяiyoя göяntülєrя
sözLєri oLмyan bir şaякıa вenziyoя tıpкı.

mudluluk iStedim .. her qeCe dü$LediM

heR yokLuga katLanırım ama SEnsizLiğe asLA

aŞkıNa güveNerek beN kaLbimi vermişTim

arTık seNi öLdürdüm o saHte sevGisnidee

Bıraktığın izler tam karşımda dururken…
Acıtmıyor canımı sözlerin kadar gölgen.

mudluluqun s0nu var .. bunu biliodum .. karanlıqın icine icine itiliodum
devamı »


ETİ’NİN AZERBAYCAN’DAKİ REKLAMİ
Bir Sormacam Var Balalar / Gaydi Gaptır Gaptır /
Çaya Gaamaltıya Gatar / Dimeli Nedir Nedir /
Miskimit Denince Ahla / Tamam Şindi Gaptım /
Heman Onun Adı Düşer / Eti Eti Eti :))

ARADIGINIZ KİSİ KAPSAMA ALANİ DİSİNDA İSE:
“Aradiginiz Nümreye Zeng Çatmir. Tilifon Ya Söndürülür Ya Da Eat
Dairesi Haricindedir. Hayis Edirik Biraz Sonra Zengeyleyesiniz.”

SELULIT KREMI REKLAMI
Kadın Manken:
-Kepınızın Melumıdır. Selilit Avratları Dehsete Düşirir…
devamı »


En İçten Ayrılık Sözleri - ayrılık nickleri : Paylaşım efe

An gelir insan gülerken ağlarmış, gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilir misin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.

birini sevmek için bir dakka,onu tanımak için bir saat unutmak için ise bir ömür yetmezmiş. Ben seni nasıl unutucam?

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

Başarının sırrı başarısızlıklarda gizli…Bigün keşfedicem….

Gözlerimi açtığımda yerde bir sürü çorap vardı, tanıyamadım benimkileri. sonunda azmettim, kokladım ve buldum.

bu yazıyı okudun da eline ne geçti ha! aç elini, kayda değer bir şeyler verim de boş gitme akşam evine

yolu bulman için çok yorulman gerek, beni bulman için sadece benim olman gerek
devamı »


En güzel aşk nickleri

EĞER ADINI GÜNEŞE BUZLA YAZAN BİRİSİ OLURSA BİLKİ SENİ BENDEN DAHA ÇOK SEVİYORDUR

MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR

AŞK HERŞEYE DEĞER AĞLAMAYI BİL GÜLMEYİ SAKIN UNUTMA SEVMEYİ BİL SEVİLMEDEN YAPMA SANA BENİ SEVİYORUM DE DEMİYORUM AMA SAKIN UNUTMA

EğeR ßiR YerDe KüçüK aDamlarıN ßüyüK GölgeleRi oLuşuyorSa, oRaDa GüneŞ ßatıyoR DemektiR
devamı »


Aylardan Ağustos…

Riviera kıyısında küçük bir kasaba, yaz sezonu ancak yağmur yağıyor,
yani kasaba bomboş, herkesin borcu var ve kredi ile yaşıyorlar

Şans eseri otele zengin bir Rus geliyor ve resepsiyona 100 dolar
bırakıp, odaya bakmaya çıkıyor

Otel sahibi parayı hemen alıp, kasaba olan borcunu ödüyor

Kasap, 100 doları hemen kaparak toptancıya olan borcunu vermeye gidiyor
devamı »


Etkileyici nickler, etkili msn nickleri, etkili sözler, etkili msn sözleri-msntube.net
Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum.

Aşk eğer gerçekten varsa AŞK derim, ama bu güne kadar yaşamadım

Gözlerinde doğmak, yanaklarında yaşamak, dudaklarında ölmek icin Gözyaşın olmak isterdim.

HERŞEYİ BİLMENİZ GEREKMEZ.HADDDİNİZİ BİLİN YETER

Aşkımı dağlara yazacaktım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım…
devamı »


aşk yazıları - aşk nickleri

Eğer Sonunda Mutluluk Varsa 1 asır köle Olurum uğruna

Yalnızlığa en muhtaç olduğum zaman bile, kalbimin bir köşesinde ben hep seni sakladım.!

AqLamak qeLdi içimDen, eSki qünLer qeLdi akLima,Hani söz vermiStik Birbirimize? Sende mi? Ben Senin oLacaktm… [Aqiin106]

Vakit sensiz geçmiyor.. Seninle de yetmiyor!

séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz
devamı »


Şekilli msn yazıları paylaşan : qamze..

вαzєη вιтмєк вιℓмєуєη ∂єятℓєя уαğмυя σℓυя üѕтüмüzє уαğαя , αмα яєηgαяєηк göккυşαğı ∂α уαğмυя∂αη ѕσηяα çıкαя…

чα чαLαп oluяsuп duпчαмdα… чα dα τєк GєяCєк чαPαяıм TαPαяIм sαпα…

ya sen ßana fazla qeldin ya ßen sana az Kaldim !!

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n…!:(
devamı »


Aşk ve Sevgi Nickleri - Paylaşan : she_ytan

×÷•.•´¯`•)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(•´ ¯`• .•÷

BaTaN gUnEs uMuD oLsUn DoGaN gUnEs mUtLuGuN oLsUn !!!!!!!!!!!

ĎėĹłĊξ Śẻv,ҺĀĬמĈë ťễŖҝỆ‡ @mĀ ĀĽĐДŤmä…(yðķ§Ą…)

ĐłļįŃł ҝÀńÀ ЬüļαMǻ Šũş Ďã ǾĿđÙЯ ฿ĕמŀ חē Øľúř! ĞÖņĽÜחÜИ đÂŗÂĊÍĝįИÃ, ĀŠŧă ÖŀĎÜŘ ฿ēńÌ מŏĠĿטѓ!

Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir…

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.
devamı »


Arkadaşlık nickleri - Dostluk nickleri : Paylaşım qamze - ●qαмzє●

Yalnızca bizim gibi insanlar,benim gibi yaşama delicesine aşık olanlar ve mücadelemize ve eskisinden çok daha iyi olan çalışmaya aşık olan insanlar- amacı doğru olarak olduğu gibi görünmeye başlayan ancak bizim gibi insanlar- bize kalmış tek bir şans bile olsa dostlarını terk etmezler.

Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Haketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk;paylaşmayı bilen için vardır.

Kalbin hangi arzuların özlemi ile çarpıyorsa hayat rüzgarların seni ona kavuştursun

Acıların bir kum tanesi kadar küçük,mutlulkların nisan yağmuru kadar bol olsun.Hayatta bir kere ağlarsan oda mutluluk olsun.Dostum.

Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstümüze yağar. ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar…

Hayal kur, ne hayal kurmak istersen… Gez, nereye gitmek istersen… Ol, ne olmak istersen…. Çünkü senin bir tane hayatın olacak ve sadece bir şansın var bütün bunları yapabilmek için
devamı »

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder