7 Haziran 2009 Pazar

DUYGUSAL NİCKLER

Yeni duygusal aşk nickleri
ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR’ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz

Ne içimde seni unutmak gibi bir his var..nede askimi körükleyen bir rüzgar..ne seni görmeyecek kadar güçlüyüm..nede görmeye dayanacak kalbim var

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz

Güller hep ellerinde açsin ama dikenleri batmasin.Sevda hep seni bulsunama seni yaralamasin.Mutluluk hep yüregine dolsunama beni unutturmasin.



Aşk nickleri - Paylaşan : style^hayalperest~berna

sessizliğiöle gelir yorgunluğumla giderim şu dünyaya dertli gelmmiş dertli giderim..!

dén!Z b!lé kumdaki izini silér ama bén!m kalbimdeki sefgiyi hiç kimse siléméz…!

çimen bir mutlulukturr bastığın anda çürür ben o çimene doğduğum an basmışım..!

doğarken neden ağladığımızı yaşarken anlarız..!

insanlar hep ölür,ölüler hep gömülürr benm sfqim ne ölür nede gömülürr..!

resti çektim bu sahte hayata artık yaşamayacağım derken!! sen çıktın karşıma

ßén özLéDim qaLiba Séni ßu yüzDén ßu kaDaR SiTemLéRim Sén üzüLméé aCıDan ßu SözLéRim Kar$ımda qöRSém DoLaR qözLéRim

mutluluk iStedim .. her qeCe dü$LediM

qözLeRin hep qüLsün mutLuLuğu sende aRasınLar ama onu öyLe biR yeRe sakLa ki qeRçekten isteyenLer buLsunLar

heR yokLuga katLanırım ama SEnsizLiğe asLA

MaSuMiYeTiMi eSaReTiMi aL WaRLıĞıM KoYaRSa HaYaTıMı aL KaL Bi SiGaRa iÇiMLiK DaHa KaL BeLKi o ZaMaN GiTMeZSiN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder